مزایای استفاده از ساندویچ پانل چیست؟
نوشته شده توسط : meysam

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، مصالح جدید جایگزین مصالح قدیمی شده اند.در حال حاضر بسیاری از افراد برای ساخت سازه های خود به استفاده از مصالح جدید روی آورده اند. ساندویچ پانل ها یکی از انواع مصالح پیش ساخته و آماده است که جهت پوشش دهی سقف و دیوارهای خود مورد استفاده قرار می گیرد و به رغم داشتن مزایای بی شماری مانند استحکام و دوام بالا، قیمت مناسب و وزن سبک طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و جایگزین بسیار مناسبی برای مصالحی مانند آجر،سیمان و سنگ میباشد.
ساندویچ پانل ها در دو مدل ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری قابل تولید هستند و دارای مزیت های بی شماری هستند که در ادامه مقاله به آنها اشاره خواهیم داشت.

مزیت های استفاده از ساندویچ پانل

به دلیل اینکه ساندویچ پانل ها از وزن بسیار سبکی برخوردار هستند به راحت ترین شکل ممکن میتوان آن ها را جابه جا و در مکان هایی دیگر نصب نمود.
ساندویچ پانل ها از متریال و موادی با استحکام بالا تشکیل شده اند که در برابر حوادثی مانند زلزله مقاومت بسیار بالایی دارد و با استفاده از ساندویچ پانل ها خسارات جانی و مالی کمتری به بار خواهد آمد.
در صورتی که از ساندویچ پانل ها برای ساخت و ساز استفاده شود به طرز قابل توجهی در زمان صرفه جویی خواهد شد و نصب و مونتاژ ساندویچ پانل ها به آسانی انجام می گیرد.
به منظور خرید ساندویچ پانل ها بایستی هزینه ی کمی را پرداخت نمایید و به این ترتیب در هزینه های شما به میزان زیادی صرفه جویی خواهد شد و ابن به نفع کاربر خواهد بود.
ساندویچ پانل علاوه بر اینکه هزینه ی مناسبی دارند، نصب و مونتاژ راحتی نیز دارند. به این ترتیب هزینه های مصرفی در ساخت و ساز کمتر خواهد شد و این به نفع مصرف کننده است.
ساندویچ پانل ها مصالحی پیش ساخته هستند که به عنوان عایق حرارتی و برودتی محسوب شده و موجب می شوند اتلاف انرژی شکل نگیرد و این به میزان زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. در نتیجه از مصرف در هزینه های ناشی از مصرف انرژی نیز به میزان زیادی صرفه جویی می شود.
ساندویچ پانل ها از نظر رنگ و طرح تنوع بسیار بالایی داشته و بر حسب سلیقه و درخواست مشتریان قابل تغییر است.
ساندویچ پانل ها مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و فشار دارد و در صورتی که در معرض فشار و ضربه قرار گیرند آسیب جدی نمی بینند.
ساندویچ پانل طول عمر زیادی دارند و برای مدت زمان طولانی می توان از آنها استفاده نمود.
ساندویچ پانل ها با خاصت مونتاژ و دمونتاژ شدن طراحی شده اند به این معنی که به راحتی می توان آنها را از مکانی جدا و در مکانی دیگر نصب نمود.
به دلیل اینکه سطح ساندویچ پانل ها عاری از هر گونه ناهمواری است دارای استحکام بالا و همپوشانی بسیار بالایی هستند.
ساندویچ پانل ها مصالحی پیش ساخته هستند که تمیز نمودن آنها به راحتی امکان پذیر است.
ساندویچ پانل ها عایق هایی آکوستیک هستند که از ورود و نفوذ صدا به داخل سازه به میزان قابل توجهی جلوگیری می کنند.
ساندویچ پانل ها در برابر رطوبت، زنگ زدگی، اشتعال مقاومت بسیار بالایی دارند و این نکته مثبتی برای این نوع مصالح پیش ساخته محسوب می شود.
ساندویچ پانل ها به گونه ای ساخته شده اند که در برابر انواع شرایط آب و هوایی چه سرد و چه گرم مناسب هستند و آسیب نمی بیند
ماندگاری و دوام ساندویچ پانل زیاد است به نحوی که پوسیدگی و خوردگی ساندویچ پانل ها را به میزان زیادی کاهش می دهد.
ساندویچ پانل ها، گازهای شیمایی و بوهای مضر که برای سلامتی انسان مضر است را تولید نمی کنند و به همین جهت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ساندویچ پانل می توانید از طریق شماره تماسهای ذکر شده با ما در ارتباط بوده و از کارشناسان فروش ما در این زمینه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.





:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل ماموت , ساندویچ پانل پنل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: