نوشته شده توسط : meysam

ساندویچ پانل دیواری ماموت:

شرکت ماموت یکی از تولید کنندگان ساندویچ پانل و سایر سازه های اماده نظیر کانکس و اتاق حمل بار و ... است.
این شرکت در سال 1370 و در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع تاسیس شده و با گسترش تولیدات خود تواست بعد از احداث چندین کارخانه جدید وسعت کارخانه را به 1 میلیون متر مربع افزایش داد.
قیمت نصب و اجرای ساندویچ پانل دیوار شرکت ماموت:
هزینه نصب و اجرای ساندویچ پانل دیواری شرکت ماموت متفاوت است. به عنوان مثال نصابانی که در سایت مرجع ساندویچ پانل معرفی شده اند دارای چندین سال سابقه در نصب پانل های ماموت و همچنین مورد تایید سایر تولید کنندگان نیز هستند. هزینه نصب ساندویچ پانل ها متفاوت خواهد بود دلیل این امر را میتوان تفاوت در پانل ها دانست. پانل ها براساس کاربرد های و مواد مورد استفاده دارای قیمت های متفاوت نیز هستند به عنوان مثال درصورتی که پانلی جهت نصب در سردخانه مورد استفاده قرار میگیرد باید حتما دارای شرایط ویژه ای باشد تا میزان نفوذ هوا به درون سردخانه به حداقل مقدار ممکن برسد . یا متراژ پروژه نیز بی ارتباط به قیمت نصب ساندویچ پانل نیست . هر چقدر میزان متراژ پروژه بزرگ تر باشد میزان هزینه ای که باید انجام شود نیز به مراتب بالا تر میرود. 
درصورتی که نیاز به نصب ساندویچ پانل در سطح شهر دارید به بخش معرفی لیست نصابان معتبر ساندویچ پانل در کشور مراجعه نمایید.
 

کاربرد ها و مزایا ساندویج پانل دیواری شرکت ماموت:

از این نوع ساندویج پانل میتوان در پوشش دیوار وسله های روزشی و صنعتی و دیوار اتاف های عمل و ازمایشگاه ها و اپارتمان های ویلایی و سردخانه ها مورد استفاده قرار داد
از جمله مزایای این ساندویچ پانل میتوان به عایق بودن در برابر سرما و رطوبت و صوت اشاره کرد
از دیگر مزایای ساندویچ پانل دیواری میتوان به مقاومت دربرابر باد و مواد شیمیایی و زلزله و حشرات موزی اشاره کرد(اجاره خودرو)
یکی از مرایای اصلی ساندویچ پانل حمل و نقل اسان و قابل بازیافت بودن ان است. این پانل ها با قیمت مناسب قابل ارائه به مشتریان محترم هستند.

قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت:

قیمت ساندویچ پانل دیواری شرکت ماموت بر اساس ضخامت و نوع پانل هایی که بر اساس سلیقه مشتری انتخاب میشود بستگی دارد به عنوان مثال ساندویچ پانل های پلی استایرن و پلی یورتان و با ورق های گالوانیزه دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر ساندویچ پانل ها هستند.جهت دریافت قیمت ساندویچ پانل به مرجع  ساندویچ پانل مراجعه نمایید


:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , شرکت ماموت , قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

بعد از خرید و انتقال پانل ها به مکان پروژه نوبت به نصب پانل خواهد رسید .نصب پانل از اهمیت بالایی برخوردار است . دلیل این امر را میتوان این دانست که در صورتی که پانل به درستی نصب نشود عمر مفید پانل به مقدار زیادی کاهش خواهد یافت.

پانل به سرعت و راحت نصب میشود و جهت نصب پانل در پروژه های کوچگ 1 نفر کافی است اما به نسبت پروژه تعداد افراد نیز افزایش خواهد یافت.
نصابان معتبری که در سایت مرجع ساندویچ پانل معرفی کرده ایم دارای ده ها سال تجربه و همچنین چندین پروژه بزرگ انجام شده هستند.و پس از انجام کار تضمین عدم آبدهی خواهند داد . در پانل هایی که مصارف مخصوص دارند به عنوان مثال پانل سردخانه ای یا اتاق تمیز که نیاز به نصب تخصصی دارند و امکان نصب توسط هر فردی را ندارند باید حتما توسط متخصص و فردی که اموزش دیده نصب شود.(کرایه ماشین)
قیمت ساندویچ پانل به موارد مختلفی بستگی دارد  به عنوان مثال میتوان هب مساحت پروژه و همچنین نوع پانل اشاره کرد
جهت دریافت قیمت ساندویچ پانل به سایت مرجع ساندویچ پانل مراجعه کنید


:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , شرکت ماموت , قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1395 | نظرات ()