نوشته شده توسط : meysam

پنل اس ام اس و پیامک به سامانه ای اینترنتی گفته میشود که دارای امکاناتی است و جهت ارسال و دریافت اس ام اس مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال اس ام اس یکی از شیوه های ارزان و اس ام اس یکی از نزدیک ترین نوع تبلیغات است که تبلیغ مستقیما به موبایل و گوشی مخاطب ارسال شده و مورد بررسی قرار میگیرد.

پنل های ارسال پیامک دارای انواع مختلف است که بر اساس قیمت دارای امکاناتی هستند. یکی از ساده ترین انواع پنل های اس ام اس پنل پیامک رایگان است به این صورت که شما نیازی به پرداخت اولیه برای امکانات پنل نیستید فقط هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید.

پنل های اس ام اس رایگانی که سایت ایران پنل ارائه میدهد دارای تفاوت هایی کلی با سایر سایت های همکار است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پنل های رایگان سایت ایران پنل دارای قیمت بسیار ارزان تر از سایر سایت ها هستند .قیمت ارسال هر پیامک را میتوانید از سایت ایران پنل مشاهده نمایید.به دلیل این که قیمت هر پیامک تغییر خواهد کرد جهت دریافت قیمت به روز به سایت ایران پنل مراجعه نمایید.

بانک شماره : بانک شماره ای که سایت ایران پنل ارائه میدهد بروز بوده و به صورت دوره ای اپدیت میشود:

بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده: هزینه پیامک هایی که به هر دلیل ارسال نشده 24 ساعت بعد از ارسال به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.

ایران پنل دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک است که شما میتوانید با اعتماد کامل اقدام به ثبت پنل نمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

جهت خرید انواع شال حریر به بخش خرید شال حریر مراجعه نمایید و روی لینک کلیک کنید

این مطلب به صورت بازنویسی از سایت فروشگاه شال بانو برداشته شده است لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت و همچنین جنس محصولات وارد سایت شال بانو به ادرس زیر شوید:

http://shalbanoo.ir

شال حریر در انواع مختلفی مانند ابریشم ، چروک ، ساده ، طرحدار ، نگین دار ، مجلسی ، هندی ، حریر دو رنگ  و ... وجود دارد که همه آنها جنس و طرح های متفاوتی با یکدیگر دارند. تمامی این طرح ها را میتوانید درفروشگاه اینترنتی شال بانو پیدا کنید و سفارش دهید. استفاده از شال حریر در فصل زمستان میتواند انتخاب مناسبی برای مشکل پسندان باشد.

زیرا این شال ها خنک ، سبک و با استفاده از پارچه با جنس با کیفیت و لطیف احساس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد. فروشگاه اینترنتی شال بانو دارای انواع شال های حریر است که شما را در خرید این نوع شال ها راهنمایی میکند. مدل شال حریر شیک و طرح دار در رنگ بندی های مختلف را هم اکنون میتوانید سفارش دهید.

خرید اینترنتی شال حریر تنها در فروشگاه اینترنتی شال بانو  ، دارای ضمانت کیفیت هستند که این یک تضمین برای خرید شما است. نکته قابل توجه در خرید شال حریر ، قابلیت شست و شو آن است. شما به راحتی میتوانید شال حریر خود را شست و شو دهید بدون آنکه از کیفیت آن کم شود.

شال های حریر دارای تنوع زیادی هستند و تمامی آنها در فروشگاه اینترنتی شال بانو موجود است. به همین علت وقت کافی برای مشاهده ، بررسی ، تصمیم گیری و در انتها خرید دارید.  همچنین شما میتوانید شال حریر  کودکانه ، جوان پسند ، زنانه  ، زمستانی ، ارزان قیمت ، لاکچری ، مد روز ، پرطرفدار ، ساده ، طرح دار ، چند رنگ و .... را در فروشگاه ایترنتی شال بانو ببینید و در صورت نیاز آن را سفارش دهید.

لازم به ذکر است روسری حریر از شال حریر بیشتر موجود است. اما در فصل زمستان از شال حریر بیشتر استفاده می شود.

 یکی از مزایای عمده خرید شال از فروشگاه اینترنتی شال بانو میتوان به قابل اطمینان بودن آن اشاره کرد. فروشگاه اینتنرنتی شال بانو دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک است که شما میتوانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید شال نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 بهمن 1396 | نظرات ()