نوشته شده توسط : meysam

پیچ قطعه ای فولادی می باشد که از آنها به منظور متصل نمودن قطعات استفاده می شود. این نوع قطعات متشکل از یک رزوه مارپیچی و یک سر دیگر برای پیچاندن آن توسط پیچ گوشتی، آچار با سطحی بزرگتر می باشند. پیچ ها دارای انواع مختلفی هستند که از میان آنها می توان به پیچ آلن، پیچ چوبی، پیچ فلزی، نوک مته ای، پیچ ماشینی، شش گوش و غیره اشاره نمود. پیچ ها در صنایع مختلف از قیبل خودرو سازی، الکترونیک، راهسازی، پل سازی، آب و فاضلاب و یا غیره مورد استفاده قرار می گیرند.


پیچ ها در سایز و ابعاد متفاوتی قاببلیت تولید دارند و براساس جنس های مختلفی اعم از چوب، فولاد و یا پلاستیک ساخته می شوند. اما یکی از پرکاربردترین فلزهایی که استفاده می شوند از جنس فلز کم کربن و با کربن متوسط می باشد. یکی از مهمترین نکانی که بایستی در خرید پیچ مد نظر داشته باشید جنس و نوع پیچ می باشد که علاوه بر اینکه بر استحکام و استقامت این نوع سازه ها تاثر دارد بلکه در تعیین قیمت هم تاثیر بسزایی دارند.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

کشنده جفت محور فاو یکی از کشنده هایی است که توانایی حمل بارهایی با وزن بالای 25 تن را دارد. این نوع از کشنده ها صرفا برای عبور در مسیرهای صعب العبور و با شیب بسیار تند طراحی شده است. قدرت موتور این کشنده در حدود 420 اسب بخار و میزان گشتاوری که قادر به تولید آن است در حدود 1900 نیوتن متر می باشد. همچنین این کشنده به سیستم های مانند توربو شارژر و اینترکولر مجهز می باشد.گیربکسی که برای این کشنده در نظر گرفته شده است از نوع ZF ساخت کشور آلمان می باشد.


قیمت مناسبی که در مقایسه با سایر محصولات برای این کشنده در نظر گرفته شده است موجب شده بسیاری از افراد این نوع کشنده را برای کار خود ترجیح دهند. همچنین امکانات دیگری برای این کامیون در نظر گرفته شده است که از میان آنها می توان به تاخوگراف راننده، شیشه بالابر برقی، قفل مرکزی درب ها اشاره نمود.. همچنین برای این کشنده کپسول های آتش نشانی در نظر گرفته شده است که در مواقع اضطراری می توان از ان استفاده نمود.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()