نوشته شده توسط : meysam

کامیون ایویکو مدل M250 یکی از کامیون هایی می باشد که از آن برای اهداف نظامی استفاده می شود. این نوع کامیون در گذشته با نام Astra معروف می باشد اما در بازار امرور با همین مدل معرووف می باشد. این نوع کامیون با قدرت موتوری در حدود 450 اسب بخار می تواند نیرو تولید نماید و حداقل سرعتی که می تواند در جاده ها تردد نماید 85 کیلومتر در ساعت می باشد.

از این نوع کامیون اغلب برای تردد در جاده های ناهموار و با شیب تند استفاده می شود و برای آن دسته از افرادی که بیشتر اوقات در این نوع از جاده ها در حال رفت و امد هستند یکی از گزینه های مناسب می باشد. کابین این نوع کامیون بر طبق دستورات کشور بلژیک ساخته شده است و حدودا برای سه نفر ظرفیت دارد و به دلیل اینکه تحت نظارت کشور بلژیک ساخته شده است در مقابل انواع آسیب ها مانند مین های زمینی مقاومت بسیار بالایی دارد و در مقایسه با سایر محصولات در مدت کوتاهی دچار آسیب دیدگی نمی شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

فوم پلی یورتان نوعی فوم عایق است که برای تولید ساندویچ پانل میتوان از آن استفاده نمود. این نوع فوم عایق کاربرد فراوانی در صنعت دارد. این فوم نوعی فوم میباشد از ترکیب دو ماده مختلف پلی یول و ایزوسیانات تشکیل می شود. هنگامی که این دو ماده با همدیگر ترکیب می شوند بعد از مدتی به جامد تبدیل می شوند.


از ویژگیهای این نوع فوم عایق می توان به خاصیت انعطاف پذیری بالای آن و تغییر شکل ندادن این نوع فوم در مدت زمان طولانی اشاره نمود. این نوع فوم مقاومت بسیار بالایی در برابر میکروب ها ، قارچ ها و انواع حشرات موذی دارد و به هیچ عنوان آب و رطوبت در این نوع فوم ها نفوذ نمی کند . در نهایت این فوم ها از عمر و دوام بیشتری نسبت به سایر فوم ها برخوردار هستند. البته این نوع فوم ها با وجود مزایایی که دارند ایرادهایی هم دارند . یکی از معایب استفاده از این نوع فوم ها این است که چناچه از این نوع فوم ها در مکانهای مختلف استفاده شود به سختی پاک می شود و نمی توان این نوع فوم را بازسازی و یا تعمیر نمود. همچنین گازهایی که از این نوع فوم آزاد می شود بسیار خطرناک می باشد و برای سلامتی نیز مضر می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

کشنده مان TGA 480 یکی از کشنده هایی است که توسط شرکت مان تولید شده است و به خاطر کیفیت و طراحی منحصر به فردی که دارد توانسته نظر مشتریان بسیار زیادی را جلب نماید. قدرت موتور این دستگاه ۴۸۰ اسب بخار و گشتاوری آن ۲۳۰۰ نبوتن متر می باشد.

برای تولید این نوع از کامیون از سیستم های کاهش آلایندگی استفاده شده است و با استانداردهای یورو۳ هم انطباق کامل دارد. یکی از مزیت های این نوع کشنده این است که بر روی آن سیستمی نصب شده است که می تواند تمامی قسمت های این کشنده را به خوبی کنترل نماید و چناچه عیبو ایرادی در یکی از قسمت های این کشنده باشد این سیستم این ایراد را شناسایی کرده و از طریق صفحه نمایشگر به راننده اطلاع می دهد . در نتیجه راننده می تواند در سریعترین زمان ممکن در صدد برطرف کردن این ایراد برآید قبل از اینکه برای کشنده مشکل اساسی به وجود آید.

همچنین این کشنده همچنین به سیستم ضد لغزش، ترمز، سیستم ترمز الکترونیکی و سیستم پایداری الکتریکی مجهز شده است که می تواند در مقایسه با کشنده های دیگر مزیت بهتری محسوب شود.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

ورق هایی که در آن فلز با روی پوشش داده می شود ورق های گالوانیزه نامیده می شود. این ورق ها به این دلیل با روی پوشش داده میشود چراکه میتواند از زنگ زدگی و خوردگی فلزات جلوگیری نماید.. ورق های گالوانیزه به دو صورت فرم دار و فابریک تولید می شود. از ورق های گالوانیزه می توان برای تولید سینی کابل ، نردبان ،مخازن ، کانال های کولر، کانال های دودکش، ناودان و انواع مختلف ساندویچ پانل ها مورد استفاده قرار می گیرد.


ورق های گالوانیزه از مزایای زیادی برخوردار هستند که از میان آنها می توان به هزینه ساخت کمتر ، طول عمر زیاد ،بازرسی آسان ، محافظت کامل در برابر صدمات محیطی به صورت مختصر اشاره نمود. از معایب این نوع ا زورق ها می توان به انتشار گازهای گلخانه ای در حین جوشکاری اشاره نمود و این موضوع در طولانی مدت می تواند باعث بروز بیماریهای ریوی شود. لذا توصیه میشود در حین جوشکاری و استفاده از این ورق های از ماسک و تجهیزات مختلف استفاده گردد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

کامیون کراز 6322  نوعی کامیون سنگین می باشد که توسط شرکت آوتو کراز  و در شرکت اوکراین تولید شده است . این نوع کامیون عمدتا برای نیروهای مسلح اوکراین و یا روسیه مورد استفاده قرار می گیرد و بر طبق جدیدترین استانداردهای روز دنیا ساخته می شود. قدرت موتور این نوع کامیون در حدود 330 اسب بخار می باشد و در حدود 80 کیلومتر در ساعت سرعت دارد. برای این نوع کامیون می توان از حفاظ هایی با مدل ریپورتر استفاده نمود که در این صورت این کامیون نظامی در برابر گلوله های کالیبر، ترکش های گلوله توپ، خمپاره و انواع مین ها محافظت می نماید.

از این نوع کامیون برای حمل و نقل سربازان و برای استفاده در عوارش مختلف زمین استفاده می شود. همچنین می تواند هواپیماهای با وزن بیشتر از 75 تن وزن را یدک بکشد . یکی از امکانات ویژه ای که این نوع کامیون دارد این است چناچه صندلی های چوبی برای این کامیون نصب شود توانایی جای دادن 24 نفر را در خود دارد . اما در حالت عادی کابین این کامیون ظرفیت پذیرش سه نفر را دارد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

گاتر نوعی ورق است که می تواند آب هاب سطحی و جاری را جمع آوری و به بیرون از سازه انتقال دهد. به طور کلی گاتر قادر هستند آب های موجود در کف پارکنیگ،رمپ ورودی ساختمان،موتورخانه، دور استخر، سونا،جکوزی،بام ،تراس،روف گاردن ،کارخانجات و آشپزخانه های صنعتی جمع آوری نماید و مانع از نفوذ آب ها به درون سازه شود.

 
این نوع ورق معمولا با ورق گالوانیزه ۱۵-۲۰ میلمتر ساخته می شود . این نوع ورق ها انواع متقاوتی دارد. گاترها براساس جنس درپوش انواع مختلفی اعم از گاترچدنی،گاتر گالوانیزه،گاتر استیل،گاتر پلی آمید، گاتر پی وی سی و گاتر پلی پروپلین اشاره نمود. در هنگام انتخاب گاتر بایستی به این نکته توجه داشته باشید که گاترهای پیش ساخته که بدنه آنها از جنس پلیمری است به دلیل اینکه سطح صیقلی دارند آب را با فشار بیشتری و در مدت زمان کمتری به بیرون هدایت می کنند. عمدتا برای پارکینگ ها عرض ۱۳ یا ۱۶ کفایت می کند و طول این گاترها معمولا ۵۰ یا ۱۰۰ سانتیمتر می باشد که براساس سلیقه مشتری طول آنها قابل تغییر می باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

دستگاه ساندویچ پانل بر نوعی از دستگاه می باشد که از یک اره قطب نما یا اره دستی تشکیل می شود . از این دستگاه برای برش دادن پانل ها استفاده می شود. البته تمامی اندازه های ان از قبل بایستی تعیین شود. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که بر شزدن پانل ها باید در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد در غیر این صورت پانل های آسیب جدی می بینند.


برای برش زدن ساندویچ پانل نیاز است توصیه هایی را رعایت نمایید که قصد داریم به انها اشاره نماییم. تا حد امکان از ابزار فرز استفاده نکنید و از اره سینی و یا اره نواری استفاده نمایید. از مزیت های که اره نواری برای برش زدن ساندویچ پانل ها دارند می توان به چندین مورد اشاره نمود. ایجاد برش های باریکتر که باعث می شود زمان کمتری به هدر برود، برش های سریع که موجب می شود هزینه برش ساندویچ پانل تا حد زیادی کاهش یابد و برشکاری دقیق از مزایای استفاده از اره نواری محسوب می شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

سوله سازه ی بسیار محکمی می باشد که از این سازه ها برای ساخت سالن های ورزشی و یا مکانی برای نگهداری بار و وسایل استفاده می شود معمولا برای ظاهر سوله ها از ورق های ساندویچ پانل استفاده می شود چراکه ساندویچ پانل ها نوعی عایق محصوب می شوند و می توانند این سازه ها را در برابر سرما و گرما محافظت نمایند. سوله ها مزیت های فراوانی دارند که از میان آنها می توان به وزن سبک ، انعطاف پذیری بالا ، تنوع در اشکال سازه ، قابلیت طراحی در ابعاد بزرگ و کوچک ،مقاومت و استحکام بالا با توجه به نوع کاربرد و ایمنی بسیار بالا در برابر زلزله ، باد ،طوفان و سیل اشاره نمود.
سوله ها انواع مختلفی دارند که از میان آنها می توان به سوله سبک خرپایی،سوله تیر ورقی و سوله یو بی ام اشاه نمود. قیمت سوله ها به صورت هر متر مربع محاسبه می شود اما امروزه به دلیل متغیر بودن قیمت های متریال سوله ها در بازار نمی توان قیمت ثابتی برای ساخت سوله در نظر گرفت. به همین دلیل جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشید و از آنها در این خصوص راهنمایی بخواهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

ناوانی نوعی از پروفیل به شکل U می باشد که به خاطر شکل ظاهری آنها در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد. ناودانی ها اصولا به دو دسته پرسی و فابریک دسته بندی می شوند که نوع پرسی آن از طریق پرس تولید می شود و نوعی که فابریک اطلاق می شود از همان اول به صورت ناودانی از خط تولید خارج می شود.

 این محصول در دسته بندی دیگر به دو صورت ساده و مشبک تولید می شوند که تنها تفاوتی که با هم دارند در نوع تولید آنها می باشد ناودانی های ساده از طریق روش نورد گرم و از طریق ورق های گرم تولید میشوند اما ناودانی ها مشبک به دو صورت نورد سرد و نورد گرم تولید میشوند. قیمت ناودانی ها بسته به اینکه سبک و یا سنگین هستد  و برای تولید آنها از چه موادی استفاده شده است ، متفاوت می باشد. ناودانی ها کاربرد متفاوتی دارند و از انها به صورت گسترده می توان در ترمیم بناهای معماری ، تشکیلات دریایی،چارچوب ، ماشین آلات و تجیهزات ساخت و ساز استفاده نمود.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()