نوشته شده توسط : meysam

یکی از ورق های که از آن برای پوشش دهی سقف و دیوار استفاده میشود ورق دامپا می‌باشد اما عمدتا از این نوع ورق برای پوشش سقف استفاده میشود. برای تولید این نوع ورق ها عمدتا از ورق های روغنی یا گالوانیزه و یا آلومینیومی که از تنوع رنگی بالایی برخوردار میباشد استفاده می‌کنند.. این نوع از ورق عمدتا در سایزهای  کوتاه و یا بلند ساخته میشود و بعد از اینکه این ورق فرم داده می‌شود سایز و اندازه آن هم تغییر می‌کند. از مزایای ورق دامپا میتوان به مقومت ان در برابر زلزله ، رطوبت ،انعطاف پذیری بالا یان در ساخت و ساز ،نصب و تعمیر آسان آن ،عدم تغییر رنگ با قرار گرفتن در مقابل شرایط آب و هوایی و ضد حریق بودن آن  اشاره نمود. از ورف دامپا به دلیل سبک بودن و تنوع رنگی بالای ان می‌توان در پوشش سقف ، سقف کادب ، سازه های شیروانی ،ورودی پارکینیگ ،سقف سالن های سینما و کنفرانس استفاده نمود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

مبلغی که توسط دولت محاسبه، تعیین و از شخصی که اقدام به وارد کردن کالا کرده است دریافت میشود تحت عنوان سود بازرگانی اطلاق میشود. نام دیگر سود بازرگانی مالیات غیر مستقیم میباشد. دولت ممکن است بعضی از کالاها را از پرداخت سود بازرگانی معاف نماید اما این به معنی این نیست که حقوق گمرکی این کالا صفر میباشد چراکه 4 درصد به عنوان حقوق گمرکی ثابت بایستی  برای هر کالا دریافت شود. نرخی که به عنوان سود بازرگانی از وارد کنندگان دریافت میشود بر طبق وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور و اینکه آیا این کالا در کشور با کمبود مواجه است یا به صورت فراوان یافت میشود ممکن است متغیر باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

کانکس های نگهبانی نمونه ای از سازه های پیش ساخته کانکس در ابعاد کوچک هستند که در اصطلاح کیوسک حراستی نیز نام دارند. کانکس های نگهبانی اغلب در قسمت ورودی یک شرکت، سازمان و یا یک محله مسکونی نصب می‌شوند و برای یک یا دو نفر نیروی نگهبانی یا حراست مورد استفاده قرار می‌گیرند. ازینرو اغلب کانکس های نگهبانی در ابعاد 2*2 ساخته می‌شوند و در مواقعی که تعداد پرسنل حراستی بیشتر باشد در ابعاد بزرگتر نیز ساخته می‌شوند اما ابعاد دو متر مربعی، پرکاربردترین نوع آن ها است.

کانکس های نگهبانی از نظر نوع کاربری و مصالح مورد استفاده در آن در انواع سبک و سنگین دسته بندی می‌شوند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تمایل به سرعت بالا در ساخت و اجرا استفاده از مصالح پیش ساخته رواج پیدا کرده است. یکی از این مصالح پیش ساخته ساندویچ پانل ها هستند که اغلب کانکس های نگهبانی از انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی طبق سفارش مشتری ساخته می‌شوند.

 

کانکس نگهبانی ساندویچ پانل

ساندویچ پانل های پلی یورتان مناسب ترین نوع ساندویچ پانل ها با قابلیت عایق بودن بالا است و در مناطقی که دارای اقلیم بسیار سرد و گرمای بسیار زیاد هستند استفاده از کانکس نگهبانی ساندویچ پانل بهترین گزینه به شمار می‌رود. ساندویچ پانل های مصرفی در کانکس نگهبانی علاوه بر عایق بودن دارای مقاومت بالایی هستند و از نظر اقتصادی مقرون  به صرفه هستند و همچنین از مزایای بسیاری برخوردار هستند.

کارشناسان ما برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در وبسایت بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل  به بررسی کامل کانکس نگهبانی پرداخته اند؛ جهت دریافت لیست قیمت کانکس نگهبانی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 



:: برچسب‌ها: کانکس نگهبانی , قیمت کانکس نگهبانی , کانکس نگهبانی ساندویچ پانل , کیوسک حراستی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

 

کامیونت فاو

کامیونت فاو یکی از خودروهای پرقدرت و پرفروش واحد تولیدی فاو در داخل کشور می‌باشد که برای جابه جایی بارهایی با وزن پایین در داخل شهر کاربرد دارد. کیفیت بالا در قطعات و طراحی مناسب کامیونت فاو یکی از عوامل تاثیر گذار در موفقیت آن بوده است.

کامیونت 6تن تایگر فاو

کامیونت 6تن فاو با نام تجاری تایگر در سال های اخیر توسط شرکت سیبا موتور وارد بازار خودروهای نیمه سنگین کشور شده است و توجه بسیاری از رانندگان و خریداران را به خود جلب کرده است.

کامیونت 6تن فاو همانطور که از نامش پیدا است دارای تناژ باری 6تن و موتور 6 سیلندر خطی با توان 140 اسب بخار می‌باشد. به منظور آشنایی شما عزیزان با کامیونت 6تن فاو به بررسی تجهیزات و مشخصات آن می‌پردازیم.

 

ابعاد کامیونت تایگر 6تن فاو

کامیونت 6 تن فاو به طول 6810 میلی متر، عرض 2080 میلی متر و ارتفاع 2400 میلی متر، ظرفیت 2 سرنشین را دارا است و وزن خودرو در حالت بدون بار 2950 کیلوگرم می‌باشد.

 

مشخصات کامیونت فاو 6 تن تایگر

  • موتور 6 سیلندر خطی 16 سوپاپه مجهز به توربو شارژر
  • نوع سوخت دیزلی
  • سیستم سوخت رسانی کامان ریل با پمپ انژکتوری بوش

 

تجهیزات کامیونت فاو

  • گیربکس zf  ساخت آلمان
  • دریچه هوای سقفی
  • رادیو پخش CD و USB
  • سسیستم تهویه مطیوع دستی( کولر و بخاری)

 

قیمت کامیونت 6 تن فاو

شرکت سیبا موتور از طریق نمایندگی های فروش خود در اقصی نقاط کشور آماده خدمت رسانی در زمینه فروش کامیونت فاو 6تن به صورت نقد و اقساط می‌باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کامیونت فاو 6تن تایگر و استعلام قیمت کامیونت 6تن فاو به وبسایت فاو سیبا موتور مراجعه نمایید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 



:: برچسب‌ها: کامیونت فاو , کامیونت 6تن فاو , قیمت کامیونت فاو , فروش اقساطی کامیونت فاو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

فاو سیبا موتور

شرکت سیبا موتور نماینده انحصاری فروش انواع خودروهای سنگین و جاده ای کمپانی چینی فاو در داخل کشور می‌باشد. سیبا موتور با معرفی محصولات فاو حضورموفق خود را در تمام زمینه های کامیون فاو،کشنده فاو، کامیونت فاو، کمپرسی فاو و ماشین های تجاری سنگین ثابت کرده است.

 

کشنده تک محور فاو

کشنده تک محور فاو به دلیل طراحی مطلوب و کیفیت بالا به یکی از پر فروش ترین خودروهای جاده ای در سال های اخیر تبدیل شده است و با دارا بودن تجهیزات مناسب و موتوری قدرتمند برای جابجایی بارهای با وزن زیاد و ترانزیت بین کشوری مورد توجه قرار گرفته است.

کشنده تک محور فاو با وزن حدود 7900 کیلوگرم قابلیت جایگیری دو سرنشین را در خود دارد و لازم به ذکر است که موتور 6 سیلندری 420 اسب بخاری این کامیون موجب ایجاد بازار داغ رقابتی در بین رقبای اروپایی موجود در بازار حمل و نقل جاده ای شده است ازینرو شرکت سیبا موتور علاوه بر قیمت مناسب جهت فروش کشنده تک محور فاو، شرایط ویژه ای را برای فروش اقساطی کشنده تک محور فاو در نظر گرفته است.

این کامیون دارای امکانات متعددی همچون گیربکس ZF ساخت آلمان، بخاری درجا، رادیو و پخش USB Port، سیستم تهویه اتوماتیک، شیشه ها و آینه های برقی، صندلی راننده تمام بادی با قابلیت تنظیم در جهات مختلف و ... می‌باشد.

منبع: فاو سیبا موتور

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره کشنده تک محور فاو و اطلاع از شرایط فروش اقساطی کشنده فاو با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 

 



:: برچسب‌ها: کشنده فاو , کشنده تک محور فاو , فروش اقساطی کشنده فاو , قیمت کشنده فاو ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

ورقهایی که بر طبق درخواست و سلیقه ی مشتری از جنس های متفاوت مانند ورق آلوزینک ، ورق گالوانیزه و یا ورق آلومینیومی تولید میشود ورق فلاشینگ میگویند و میتوان انها را در ضخامت های 0.5 تا 0.7 میلمتر خریداری نمود.


فلاشینگ ها دارای انواع مختلفی اعم از فلاشینگ تاج ، زیر تاج ، فلاشینگ پنجره ،فلاشینگ پشت بام و غیره هستند و بیشتر جنبه تزئینی دارند. لازم به ذکر است که در نصب و اجرای فلاشینگ بایستی توسط افراد متخصص انجام گیرد . قبل از اینکه نصب فلاشینگ انجام گیرد بایستی در محل درز پانل های فوم پلی یورتان تزریق شود و بعد از آن فلاشینگ کنج از طریق پیچ سرمته و یا پرچ به سازه اصلی متصل شود.


از فلاشینگ میتوان برای کاور نمودن شیروانی، قرنیز پنحره و پشت بام و همینطور برای آب بندی درز بندی و آب بندی ساختمان استفاده نمود به این صورت آب به هیچ عنوان به داخل سازه نفوذ نمی‌کند و این یکی از مزایای این محصول به شمار میرود.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

ورق طرح ذوذنقه یکی از طرح هایی است که می‌توان از آنها برای ساخت سقف ساختمان ها استفاده نمود. از این ورق برای پوشش دهی سقف های شیروانی می‌توان استفاده نمود. این ورق ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد و از مزیت هایی مانند ظاهر زیبا ، سبک بودن برخوردار می‌باشد که در نهایت باعث کاهش وزن سازه نیز می‌شود. این ورق با ضخامت های متفاوتی با توجه به در خواست مشتری از 0.4 ال 0.7 قابل تولید می‌باشد.


این نوع ورق ها در چه مکانهایی کاربرد دارند؟


سوله های صنعتی
تولیدی
ورزشی
نصب جهت دیوار کشی
ساخت انواع کانکس ها

 

نکات قابل توجه هنگام خرید ورق ذوذنقه رنگی


به شما توصیه می‌کنیم ورق های ذوذنقه رنگی که تولید فولاد مبارکه اصفهان میباشد را خریداری نمایید چرا که این محصول در بین نصابان و بازاریابان بسیار شناخته شده میباشد و مورد تایید قرار گرفته اند.
ورق هایی با ضخامت 50 صدم میل را خریداری نمایید . شایدد شنیده باشید که هرچه ضخامت ورق بیشتر باشد از دوام و استحکام بیشتری برخوردار می‌باشد اما تجربه ثابت کرده است ورق های یا ضخامت کمتر و بیشتر هر دو به مشتری ضرر وارد خواهند کرد.
به شما پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاههای دارای اعتبار و شناخته شده نسبت به خرید این ورق اقدام نمایید و صرفا به جایگاه مغازه یا دکان توجه نکنید.
رنگ ورق را چک نمایید. در صورتی که ورق ها به صورت کارخانه ای رنگ شده باشند رنگ ورق شما یکدست و بدون زدگی می‌باشد. ورق های فابریک در طی چند مرحله رنگ می‌شوند و دارای استحکام بیشتری هستند. علاو.ه بر آن ویژگی منحصر به فرد دیگری که ورق های فابریک با ورق هایی که به طور دستی رنگ می‌شود دارند آستر و یا پرایمری با رنگ طوسی می‌باشد. در صورتی که ورق آبی ذوذنقه ای خریده اید که دو طرف آن به رنگ آبی است این ورق اصل نمی‌باشد چراکه ورق آبی فابریک دارای یک رو ورق آبی و یک رو ورق طوسی رنگ می‌باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

همانطور که می دانید انواع ساندویچ پانل ها از دولایه ورق به عنوان پوشش خارجی تشکیل می‌شوند.

ورق های ساندویچ پانل متناسب با نوع کاربری و محیط مورد استفاده دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به بررسی انواع ورق ساندویچ پانل می‌پردازیم.

 

انواع ورق ساندویچ پانل از لحاظ جنس

  • ·        آلومینیوم

ورق های آلومینیوم، ورق هایی نازک و انعطاف پذیر هستند که در عین حال مقاومت بالایی دارند. بهترین رسانایی گرما و الکتریسته، ویژگی بارز این  ورق ها می‌باشد که ازینرو مورد توجه قرار گرفته اند.

.

  • ·        گالوانیزه

ورق گالوانیزه از جنس فلز آهن با پوشش روی می‌باشد که در مقابل خوردگی و زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار است. این نوع از ورق های ساندویچ پانل در مناطقی که دارای آب و هوای مرطوب هستند، کاربرد دارند.

 

  • ·        آلوزینک

ورق های آلوزینک از جنس فلز آلومینیوم با پوشش روی می‌باشند؛ دارای مقاومت و ماندگاری بالاتری نسبت به سایر انواع ورق های ساندویچ پانل هستند ازینرو استفاده از ورق آلوزینک در پوشش ساندویچ پانل از سایر انواع آن متداول تر است.

 

 

ورق های ساندویچ پانل عموما به منظور پوشش هسته ساندویچ پانل و حفاظت از آن در برابر عوامل طبیعی همچون باد و باران و ... استفاده می‌شوند و قابل سفارش در طرح و رنگ های متنوعی هستند.

وبسایت بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل به منظور آشنایی بیشتر شما عزیزان به بررسی کامل انواع ورق ساندویچ پانل و مزایای ان ها پرداخته است. جهت آشنایی بیشتر با انواع ورق ساندویچ پانل و دریافت قیمت ورق ساندویچ پانل به سایت ما مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ورق ساندویچ پانل , قیمت ورق ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

پیچ هایی که در انتهای روزه آنها یک مته وجود دارد به پیچ های سرمته معروف می‌باشند. این پیچ ها دارای دو نوع مختلف هستند پیچ های سرمته ای خودکار و پیچ های شیروانی نوک مته ای که هر کدام از آنها کاربردی متفاوت دارند. مته های که در داخل این پیچ ها به کار رفته اند نقش بسیار کاربردی ایفا می‌کنند .امروزه بیشتر صنعتگران و نصابان ترجیح می‌دهند از پیچ های سرمته برای انجام کار خود استفاده نمایند. این پیچ ها برای نصب پوشش سقف سوله ، ساندویچ پانل های سقفی و دیواری کاربرد گسترده ای دارند.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

ساندویچ پانل های پیش ساخته ی نوین با دارا بودن مزایای بسیار و پیشرفت تکنولوژی جایگزین مصالح سنتی همچون آجر و سیمان شده اند و نه تنها در ساخت و ساز بلکه در تعمیر و بازسازی بناهای قدیمی نیز کاربرد دارند.

دراین مطلب به بررسی عوامل برتری ساندویچ پانل بر مصالح سنتی می‌پردازیم.        

نکاتی نظیر زیبایی شناسی، مورد اعتماد و چند منظوره بودن پانل های ساندویچی موجب شده است که به عنوان یک عنصر اصلی در ساخت و ساز و جایگزین مصالح سنتی به شمار روند. به طوریکه از منازل مسکونی و آپارتمانی تا مجتمع ها و سازه های عظیم همچون استادیوم، مراکز پزشکی و ... کاربرد گسترده ای دارند.

 

برتری ساندویچ پانل بر مصالح پیش ساخته

  • سبک سازی سازه

استفاده از مواد سبک و متراکم در هسته ی ساندویچ پانل، آن ها را به سازه هایی با وزن پایین تبدیل کرده است به طوریکه دیوارهای ساخته شده با ساندویچ پانل در مقایسه با دیوار های آجری و سیمانی، 50 برابر سبک تر هستند.

همچنین این مسئله در سبک سازی فونداسیون و سازه، مقابله با زلزله و کاهش هزینه زیرسازی حائز اهمیت است.

 

  • مقاومت بالاتر در برابر خوردگی در مقایسه با مصالح سنتی

یکی دیگر از عواملی که موجب برتری ساندویچ پانل ها بر مصالح سنتی می‌شود؛ مقاومت آن ها دربرابر خوردگی و پوسیدگی می‌باشد. انواع پانل های دیواری و سقفی برخلاف دیوارهای بتنی در محیط های مرطوب دچار آسیب نمی‌شوند و این امر موجب کاهش هزینه تعمیر و نگهداری آن ها می‌گردد.

پانل ها در مقایسه با پارتیشن های چوبی از دوام و طول عمر بالاتری برخوردار هستند و به علت عدم پوسیدگی، امکان رشد باکتری ها را ازبین می‌برند و از نظر بهداشتی مطمئن می‌باشند.

 

  •  سهولت و سرعت در نصب و اجرا

اصلی ترین مزیت ساندویچ پانل ها، سهولت در نصب و سرعت بالا در اجرای آن ها است و این امر این سازه های نوین پیش ساخته را به محصولاتی بی بدیل و مورد توجه تبدیل کرده است.

 

  • قابلیت بازیافت

ساندویچ پانل ها علاوه بر مزایای بسیار، قابل بازیافت و استفاده مجدد در صنعت هستند.

 

  • عایق صوتی و حرارتی

پانل های ساندویچی با دارا بودن فوم عایق مانند فوم پلی یورتان مانع از اتلاف انرژی می‌شوند و به عنوان عایق حرارتی و برودتی عمل می‌کنند در حالیکه مصالح سنتی جهت عایق کاری نیازمند استفاده از لایه های پشم شیشه و یا ... به صورت جداگانه هستند.

با تشکر از همراهی شما

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی و اطلاع از قیمت ساندویچ پانل ماموت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , پانل ساندویچی , پانل , ساندویچ پنل ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : meysam

قبض انبار گمرکی نوعی سند است که در ازای کالایی که وارد انبار شده است دریافت می‌شود . این سند دو واقع نشان می‌دهد چه شخصی مالک کالا می‌باشد و از طریق این سند انباردار می‌تواند اظهار کند که کالا در چه زمانی و با مشخصاتی وارد انبار شده است.

 

بر طبق قانون هر کالایی که به گمرک وارد می‌شود بایستی در دفتری که برای این منظور تهیه شده است به صورت کتبی وارد شود و براساس این قبض کالای مورد نظر به کسی که کالا را در اختیار انبار گذاشته است ، تحویل داده می‌شود.

 

صدور قبض انبار زمانی انجام می‌گیرد که کالا به انبار وارد شده باشد و کنترل و ارزیابی های مربوط به کالا انجام گرفته باشد ، بعد از اینکه قبض انبار صادر شد شرکت حمل و نقل این قبض را پیش خود نگه میدارد و بعد از اینکه صاحب کالا مبلغی که برای این قسمت در نظر گرفته شده است را پرداحت نمود قبض انبار توسط شرکت حمل و نقل به او تحویل داده خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()