نوشته شده توسط : meysam

پنل اس ام اس و پیامک به سامانه ای اینترنتی گفته میشود که دارای امکاناتی است و جهت ارسال و دریافت اس ام اس مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال اس ام اس یکی از شیوه های ارزان و اس ام اس یکی از نزدیک ترین نوع تبلیغات است که تبلیغ مستقیما به موبایل و گوشی مخاطب ارسال شده و مورد بررسی قرار میگیرد.

پنل های ارسال پیامک دارای انواع مختلف است که بر اساس قیمت دارای امکاناتی هستند. یکی از ساده ترین انواع پنل های اس ام اس پنل پیامک رایگان است به این صورت که شما نیازی به پرداخت اولیه برای امکانات پنل نیستید فقط هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید.

پنل های اس ام اس رایگانی که سایت ایران پنل ارائه میدهد دارای تفاوت هایی کلی با سایر سایت های همکار است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پنل های رایگان سایت ایران پنل دارای قیمت بسیار ارزان تر از سایر سایت ها هستند .قیمت ارسال هر پیامک را میتوانید از سایت ایران پنل مشاهده نمایید.به دلیل این که قیمت هر پیامک تغییر خواهد کرد جهت دریافت قیمت به روز به سایت ایران پنل مراجعه نمایید.

بانک شماره : بانک شماره ای که سایت ایران پنل ارائه میدهد بروز بوده و به صورت دوره ای اپدیت میشود:

بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده: هزینه پیامک هایی که به هر دلیل ارسال نشده 24 ساعت بعد از ارسال به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.

ایران پنل دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک است که شما میتوانید با اعتماد کامل اقدام به ثبت پنل نمایید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: