فروش اقساطی کشنده تک محور فاو
نوشته شده توسط : meysam

فاو سیبا موتور

شرکت سیبا موتور نماینده انحصاری فروش انواع خودروهای سنگین و جاده ای کمپانی چینی فاو در داخل کشور می‌باشد. سیبا موتور با معرفی محصولات فاو حضورموفق خود را در تمام زمینه های کامیون فاو،کشنده فاو، کامیونت فاو، کمپرسی فاو و ماشین های تجاری سنگین ثابت کرده است.

 

کشنده تک محور فاو

کشنده تک محور فاو به دلیل طراحی مطلوب و کیفیت بالا به یکی از پر فروش ترین خودروهای جاده ای در سال های اخیر تبدیل شده است و با دارا بودن تجهیزات مناسب و موتوری قدرتمند برای جابجایی بارهای با وزن زیاد و ترانزیت بین کشوری مورد توجه قرار گرفته است.

کشنده تک محور فاو با وزن حدود 7900 کیلوگرم قابلیت جایگیری دو سرنشین را در خود دارد و لازم به ذکر است که موتور 6 سیلندری 420 اسب بخاری این کامیون موجب ایجاد بازار داغ رقابتی در بین رقبای اروپایی موجود در بازار حمل و نقل جاده ای شده است ازینرو شرکت سیبا موتور علاوه بر قیمت مناسب جهت فروش کشنده تک محور فاو، شرایط ویژه ای را برای فروش اقساطی کشنده تک محور فاو در نظر گرفته است.

این کامیون دارای امکانات متعددی همچون گیربکس ZF ساخت آلمان، بخاری درجا، رادیو و پخش USB Port، سیستم تهویه اتوماتیک، شیشه ها و آینه های برقی، صندلی راننده تمام بادی با قابلیت تنظیم در جهات مختلف و ... می‌باشد.

منبع: فاو سیبا موتور

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره کشنده تک محور فاو و اطلاع از شرایط فروش اقساطی کشنده فاو با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 

 





:: برچسب‌ها: کشنده فاو , کشنده تک محور فاو , فروش اقساطی کشنده فاو , قیمت کشنده فاو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: